Redovisning - Universeum


Bild på Universeum som jag hittade på internet.

Hej på er allihopa.

Innan jag skriver något annat vill jag bara säga tack till alla somn varit inne på bloggen idag, besöks rekod!
Idag var hela klassen inne i Göteborg och redovisade vårat arbete. Vi fick första pris för vår blogg. Priset var en påse med krav märkt chokad och 700 kr att handla i Universeums shop. Vi är jätte glada för detta även om vi inte fick något pris för hela klassens arbete.
Det här blir det sista inlägget från oss och jag hoppas att ni som läst bloggen har lärt er något och att ni börjar tänka mer på vad ni gör med och för miljön. Släng inte plast på marken för det hamnar tillsist vid plastkontinenten eller i något djurs mage
Att börja sortera hemma är till större hjälp än ni tror!
Med detta säger jag hejdå och jag hoppas också att ni för vidare det ni läst om och informerar fler om den stora plastmassan i stillahvet som bara växer.

Bloggen kommer att finnas kvar ett tag. Hur länge vet jag inte.

Jag hälsar från hela min fantastiska klass!

Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0